Inici -> La Ciutat -> Platges i zones de bany
És una platja amb intervenció antròpica localitzada entre dos espigons laterals i dos espigons frontals. Això ha donat lloc a l'establiment d'una colònia de corbs marins durant tot l'any.
La platja s'estén 500 metres de longitud i 36 metres d'amplada, delimitada per un passeig costaner que permet una fàcil accessibilitat, és el mateix passeig que va des de la Platja de Palma fins a Can Pere Antoni.
Està localitzada dins una zona residencial amb bones comunicacions amb el centre de Palma, fet que condiciona una elevada freqüentació de residents del municipi de Palma.
La platja compta amb equipaments, infraestructures i serveis durant la temporada de bany, tal com servei de vigilància i accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda, banys, etc. La zona compta amb una elevada oferta complementària d'hotels, bars i restaurants.
La platja de Ciutat Jardí té el servei d'assitència al bany certificat per AENOR
Adreça
Palma 07007 (Illes Balears)
Altres dades d'interès:
Data darrera modificació: 13 de maig de 2020