Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.
L'Ajuntament de Palma ha implantat un model de gestió de la qualitat basat en la millora contínua, que ens permet utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.
La gestió de la qualitat consisteix a saber què ens demana la ciutadania, oferir-li el servei que ens sol·licita i millorar-lo de forma continuada.
L'Ajuntament de Palma té com a objectiu estratègic, entre d'altres iniciatives de modernització, la implantació de cartes de compromisos com a instruments de comunicació i qualitat dels seus serveis.
La missió fonamental d'aquestes cartes de compromisos és, per tant, definir i difondre els compromisos de serveis que assumeix l'Ajuntament de Palma per a donar resposta als requeriments de la ciutadania, fer un seguiment del grau de compliment d'aquests compromisos i comunicar-ne els resultats.
Les cartes de compromisos de l'Ajuntament estan certificades per l'entitat externa Bureau Veritas. Es poden consultar els certificats en cadascuna de les cartes.
Carta de compromisos de PalmaActiva
Carta de compromisos del Servei d'Atenció a la Ciutadania
Carta de Compromisos dels serveis municipals contra la violència domèstica i violència masclista
4 continguts