Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

Obert el termini de renovacions de la fira de nadal i reis 2020/21

8 d'octubre de 2020

REGIDORIA DE L'ÀREA DELEGADA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ - SERVEI DE MERCATS

OBERT EL TERMINI DE RENOVACIONS DE LA FIRA DE NADAL I REIS 2020/21

Des del 25 de novembre de 2020 al 6 de gener de 2021, a la Plaça Major, passeig de la Rambla, Via Roma, plaça d'Espanya i plaça Porta Pintada, tindrà lloc la tradicional Fira de Nadal i dels Reis de Palma.

És per això que s'obre un termini únic de renovacions del 13 al 30 d'octubre per a totes les persones que a la passada edició de la Fira ja eren titulars d'un lloc de venda venda i que no han incorregut en causa de suspensió o resolució de la seva autorització, tot això amb subjecció a les determinacions i condicions de participació establertes mitjançant Decret de Batlia per a l'edició 2020/2021 de Fira de Nadal.

L'atenció al públic només es realitzarà amb CITA PRÈVIA dins el termini establert:

CITA PRÈVIA per internet fent click en aquest ENLLAÇ CITA PRÈVIA cridant per telèfon al Servei de Mercats 971 71 94 07

NOVA OFICINA D'ATENCIÓ AL PÚBLI DE MERCATS Mercat de l'Olivar. Pl. de l'Olivar, 4, 1r - Local de l'antiga ludoteca del mercat

Totes aquelles persones titulars d'un lloc de venda a la Fira de Nadal i Reis que no puguin concorrer a la present edició, han de sol·licitar autorització d'excepció de la renovació per causes degudament justificades del 13 al 30 d'octubre de 2020.

Si una vegada transcorregut aquest termini no s'ha duit a terme cap de les dues actuacions s'entendrà efectuat el tràmit d'audiència en l'expedient declaratiu de la no-renovació d'aquesta autorització, amb la consegüent pèrdua del lloc de venda.

Aleshores, a causa de la crisi sanitaria derivada de la pandemia per COVID-19 i les necessitats de reestructuració de la Fira per garantir unes condicions preventives adequades, no s'obre termini per presentació de sol·licitud per a nous participants a la present edició de la Fira. Tot i això, les persones que estiguin interessades a participar-hi i que a la passada edició de la Fira no ho feren, podem presentar una sol·licitu general indicant la seva voluntat de participar, amb una descripció dels productes i aportant-ne fotografies. Aquests impresos es poden recollir a les diverses dependències de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC) així com a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma. Les sol·licituds de participació s'han de presentar, en el termini establert, al Registre General ubicat a les dites dependències o a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma.

Data darrera modificació: 8 d'octubre de 2020

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226