Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Instagram Facebook

Inici

Obert el termini de renovacions i noves sol·licituds de la fira de nadal i reis 2021/22

13 d'octubre de 2021

REGIDORIA DE L'ÀREA DELEGADA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ - SERVEI DE MERCATS

OBERT EL TERMINI DE RENOVACIONS DE LA FIRA DE NADAL I REIS 2021/22

Des del 19 de novembre de 2021 al 5 de gener de 2022, a la Plaça Major, i del 26 de novembre de 2021 al 6 de gener de 2022, al passeig de la Rambla, Via Roma, plaça d'Espanya i plaça Porta Pintada, tindrà lloc la tradicional Fira de Nadal i dels Reis de Palma. A més, com a experiència pilot i a petició d'entitats comercials de la zona, del 26 de novembre de 2021 al 6 de gener de 2022, la Fira de Nadal i Reis es durà a terme per primera vegada a la plaça del Mercat.

És per això que s'obre un termini únic de renovacions del 13 al 31 d'octubre per a totes les persones que a la passada edició de la Fira ja eren titulars d'un lloc de venda venda i que no han incorregut en causa de suspensió o resolució de la seva autorització, tot això amb subjecció a les determinacions i condicions de participació establertes mitjançant Decret de Batlia per a l'edició 2021/2022 de Fira de Nadal.

L'atenció al públic només es realitzarà amb CITA PRÈVIA dins el termini establert:

CITA PRÈVIA per internet fent click en aquest ENLLAÇ CITA PRÈVIA cridant per telèfon al Servei de Mercats 971 71 94 07

OFICINA D'ATENCIÓ AL PÚBLIC DE MERCATS
Mercat de l'Olivar. Pl. de l'Olivar, 4, 1r - Local de l'antiga ludoteca del mercat

Totes aquelles persones titulars d'un lloc de venda a la Fira de Nadal i Reis que no puguin concorrer a la present edició, han de sol·licitar autorització d'excepció de la renovació per causes degudament justificades del 13 al 31 d'octubre de 2021.

Si una vegada transcorregut aquest termini no s'ha duit a terme cap de les dues actuacions s'entendrà efectuat el tràmit d'audiència en l'expedient declaratiu de la no-renovació d'aquesta autorització, amb la consegüent pèrdua del lloc de venda.

Les persones que estiguin interessades a participar-hi i que a la passada edició de la Fira no ho feren, o ho feren de manera estrictament provisional, han d'emplenar l'imprès normalitzar,  amb una descripció dels productes i aportant-ne fotografies. Aquests impresos es poden recollir a les diverses dependències de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC) així com a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma. Les sol·licituds de participació s'han de presentar, en el termini establert, al Registre General ubicat a les dites dependències o a la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma.

El batle. Per delegació, el regidor de l'Àrea delegada de Promoció Econòmica i Ocupació.

Descàrrega d'arxius

Data darrera modificació: 7 d'octubre de 2021

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226