Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

L'Ajuntament incorpora el servei de missatges per WhatsApp com a nova via de comunicació per als ciutadans

29 d'abril de 2016

Serà una nova via ràpida, àgil i sense cost per a comunicar deficiències que es detectin a la via pública i enviar-ne la localització i fotografies

Aurora Jhardi: "Volem obrir les portes i les finestres de l'Ajuntament a la ciutadania i respon a la nostra voluntat de millorar els serveis públics"

Palma, 29 d'abril de 2016.- L'Ajuntament de Palma posa en marxa a partir de dia 2 de maig una iniciativa per a facilitar als ciutadans la comunicació d'incidències a la via pública.

Els ciutadans que així ho desitgin podran comunicar deficiències que detectin a la via pública i enviar-ne la localització i fotografies mitjançant WhatsApp, a més de, com fins ara, a través del 010 i del web municipal.

El personal del 010 gestionarà aquesta línia, disponible al número de telèfon 626 035 035, que farà arribar les demandes dels ciutadans a l'àrea competent per a resoldre-les. Els ciutadans no rebran resposta expressa.

Els ciutadans podran remetre incidències i/o fotografies, així com la localització d'aquestes durant les 24 hores dels 365 dies de l'any.

La tinenta de batle de Funció Pública i Govern Interior, Aurora Jhardi, ha destacat que "amb aquest sistema pretenem donar una passa més en l'apropament de l'Administració als ciutadans per tal que sigui més accessible, ràpida i eficaç. Obrim les portes i finestres de l'Ajuntament a la ciutadania".

Els ciutadans que tenen WhatsApp podran fer arribar deficiències de la via pública (per exemple: necessitat del canvi de la lluminària d'un fanal, ruptura de mobiliari urbà, etc.), acompanyant o no d'una imatge i la ubicació, de forma immediata, còmodament i sense cost. En una segona fase es pretén ampliar aquest servei a consultes d'informació municipal i queixes i suggeriments, de la qual cosa es donarà l'oportuna difusió.

Els canals habilitats fins ara per a comunicar incidències a la via pública són, a través del telèfon 010 i la pàgina web de l'Ajuntament (queixes, suggeriments i demandes). A aquests canals, ara afegim el WhatsApp.

L'any 2015 es varen rebre un total de 9.082 comunicacions: 4.185 incidències sobre enllumenat, 2.571 sobre vialitat (voreres i paviment) i 2.326 relacionades amb parcs i jardins. El telèfon 010 és el mitjà més utilitzat fins ara per la ciutadania.

Jhardi ha afirmat que aquest nou mecanisme de comunicació directe amb la ciutadania "respon a la nostra voluntat de millorar els serveis públics". Jhardi ha destacat els bons resultats de valoració que ha obtingut el servei d'atenció ciutadana de l'Ajuntament i que ha permès la renovació de les certificacions de les cartes de serveis.

Data darrera modificació: 24 de maig de 2016

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?
Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Palma, Ciutat Amiga de la Infància Serveis atenció violència de gènere Perfil del contractant Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Factura electrònica Targeta Ciutadana Projectes cofinançats per Fons Europeus Queixes i suggeriments tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una ... Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis Defensora ciutadania

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226