Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

La transformació digital al comerç de proximitat, a debat a PalmaActiva

7 de novembre de 2019

El matí, l'especialista Lluís Serra ha impartit una conferència sobre comerç electrònic

L'horabaixa, Jaume Vic (Melicotó), Anita Sancho (Xocolat) i Sion Oliver (Intersport Kènia) han explicat la seva experiència en la digitalització dels seus negocis

Palma, 6 de novembre de 2019.- Avui ha tingut lloc a PalmaActiva una jornada sobre la transformació digital al comerç de proximitat. Rodrigo Romero, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, ha presentat la jornada destacant que amb aquesta iniciativa "volem entendre el canvi sociològic en la manera de consumir productes i serveis, fet que implica que el comerç de proximitat ha de modificar les estratègies per a adaptar-se als nous estils de vida i els valors del nou consumidor".

Romero ha explicat que amb aquesta ponència des de PalmaActiva es vol transmetre la importància d'entendre que el moment que vivim representa un canvi sociològic en la manera de consumir productes i serveis i que el comerç de proximitat o tradicional ha de modificar les estratègies per a adaptar-se als nous estils de vida i als valors del nou consumidor.

La jornada del matí ha consistit en una ponència impartida per Lluís Serra, assessor, formador i "provocador" digital. Serra és fundador de Lluís Serra Training Group i One Step Ahead. Serra ha ofert una conferència donant les pautes perquè els comerços i els petits emprenedors captin les tendències i les oportunitats d'un sector en constant canvi com és el comerç electrònic. El conferenciant és autor del llibre Històries d'un botiguer, les eines del canvi.

Serra ha parlat sobre eCommerce i el pas de la venda local a la venda global; sobre retail i botigues físiques connectades al món digital; sobre la multicanalitat i les estratègies offline i online; i sobre emprendre en l'economia digital.

Durant la seva xerrada, Serra ha destacat la importància de la formació per a fer front a la quarta revolució industrial, i ha afirmat que el món digital canvia a velocitat de vertigen: "Aquí no guanya el més ràpid sinó el que millor s'adapta", ha dit. L'especialista també ha ressaltat la importància de personalitzar el missatge i intentar fidelitzar els clients.

La sessió d'horabaixa ha tingut lloc entre les 15 i les 17 h i ha consistit en una taula rodona en la qual s'ha parlat sobre experiències en la digitalització del comerç local i en la qual s'ha posat en comú l'experiència de diferents comerços. Jaume Vic (Melicotó), Anita Sancho (Xocolat) i Sion Oliver (Intersport Kènia) han estat els convidats que han explicat la seva experiència en la digitalització dels seus negocis.

La taula rodona l'ha moderada Juanjo Buendía, llicenciat en Periodisme i Publicitat i formador i consultor de màrqueting digital. A PalmaActiva ha duit a terme la formació i l'acompanyament del projecte pilot d'innovació digital al petit comerç.

Data darrera modificació: 8 de novembre de 2019

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?
Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Palma, Ciutat Amiga de la Infància Serveis atenció violència de gènere Perfil del contractant Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Factura electrònica Targeta Ciutadana Projectes cofinançats per Fons Europeus Queixes i suggeriments tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una ... Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis Defensora ciutadania

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226