Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

Les sol·licituds d'obres menors es podran tramitar aviat des de casa a través d'Internet

12 de febrer de 2019

Així ho ha anunciat el tinent de batle d'Urbanisme als col·legis professionals, promotors i constructors en una reunió avui

José Hila: "Urbanisme avança en la simplificació administrativa i tramitació electrònica en col·laboració amb els professionals"

Palma, 11 de febrer de 2019.- El tinent de batle de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne de l'Ajuntament de Palma, José Hila, s'ha reunit avui amb representants dels col·legis professionals i les associacions de promotors i constructors de les Illes Balears, juntament amb responsables tècnics de la Gerència d'Urbanisme.

Durant la reunió, José Hila ha anunciat que els ciutadans de Palma, en pocs mesos podran tramitar les sol·licituds d'obres menors (comunicacions prèvies) des dels seus respectius domicilis a través d'internet, sense necessitat de desplaçar-se a les instal·lacions de l'Ajuntament.

Aquesta mesura "és un dels avanços realitzats per la Gerència d'Urbanisme en el marc dels acords adoptats en col·laboració amb col·legis professionals, promotors i constructors per a la simplificació administrativa i tramitació electrònica", ha destacat Hila.

De cara al futur, entre altres acords, "ens hem emplaçat a seguir treballant junts en la tramitació electrònica de les llicències urbanístiques (obres majors) i les declaracions responsables d'activitats". També s'establiran convenis de col·laboració "per a aprofitar els repositoris de documents i visats que a hores d'ara tenen i expedeixen els respectius col·legis professionals", ha anunciat el tinent de batle d'Urbanisme.

A més, a la reunió s'ha plantejat la possible realització d'unes "jornades estatals sobre el present i futur de la tramitació electrònica urbanística als ajuntaments", on s'abordin tots els aspectes relacionats, com retards en la tramitació i concessió de llicències, preparació interna de l'organització, adopció de plataformes tecnològiques (TIC) per a la implantació i el manteniment dels serveis de teleadministració, canvis organitzatius que es desencadenen, aliances amb altres regidories i AP, etc., amb l'objectiu compartir i aprendre a través de les experiències i el coneixement dels ajuntaments que hi concorrin.


José Hila ha afirmat que la reunió s'ha desenvolupat en un clima "d'estreta col·laboració sota l'objectiu d'atendre les sol·licituds que des dels professionals del sector ens fan a la millora del servei que es presta des de la Gerència".

Data darrera modificació: 12 de febrer de 2019

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?
Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Palma, Ciutat Amiga de la Infància Serveis atenció violència de gènere Perfil del contractant Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Factura electrònica Targeta Ciutadana Projectes cofinançats per Fons Europeus Queixes i suggeriments tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una ... Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis Defensora ciutadania

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226