Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

Model de Ciutat reforçarà amb 16 persones els departaments d'Obres i Activitats

12 de setembre de 2017

La proposta que ha fet la Regidoria suposarà incorporar 7 persones a Obres i reduir a 3 mesos la resposta a les sol·licituds

A Activitats s'hi destinaran 9 persones per a reforçar i millorar la resposta que es dona a la ciutadania

Hila: "Les peticions estan al mateix nivell que abans de la crisi i el personal és el mateix que durant la crisi, d'aquí la necessitat de reforçar aquests serveis"

Palma, 12 de setembre de 2017.- L'Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne reforçarà amb 16 persones els departaments d'Obres i d'Activitats per a agilitzar i millorar el funcionament d'ambdós serveis, a més de donar una millor resposta a la ciutadania. La proposta que ha fet la Regidoria suposarà incorporar 7 persones a Obres i 9 a Activitats. Les incorporacions no suposaran un augment de la plantilla, ja que es tracta de llocs de feina ja inclosos dins l'organigrama que no estan coberts.

El regidor de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne, José Hila, ha destacat la importància dels dos departaments. "Les peticions que ens arriben ja estan al mateix nivell que abans de la crisi, mentre que el personal segueix sent el mateix que durant la crisi; d'aquí la necessitat de reforçar aquests dos serveis", ha assegurat. Ara "tenim un full de ruta" per a millorar ambdós serveis, tant "a nivell intern com de cara a la ciutadania i les empreses".

El Departament d'Obres incorporarà 7 persones: 5 arquitectes, 1 TAG (tècnic d'administració general) i un administratiu. L'objectiu és "reduir a tres mesos la resposta a les sol·licituds". A dia d'avui, la resposta per a les llicències d'obres ordinàries és d'uns 5 mesos i per a les integrades, de 8 mesos. A dia d'avui, aquest Departament disposa de 22 persones, "que ara s'augmentaran en una tercera part" fins a les 29, segons Hila. Pel que fa al Departament d'Activitats, disposarà de 9 persones més: 4 enginyers i/o arquitectes, un delineant, 2 TAG i 2 administratius. Actualment, treballen en aquest servei 24 persones, que passaran a ser 33.

Places existents

Amb aquestes incorporacions, s'ocuparan, majoritàriament, places creades i dotades i, en altres casos, creades i no dotades, fet pel qual s'ha sol·licitat la seva dotació. Es crearan quatre noves places, totes caps, destinades a personal de l'Ajuntament. Pel que fa la previsió de despesa, s'extraurà, d'una banda, del superàvit del capítol 1 (Personal) de l'Àrea de Model de Ciutat, uns 300.000 euros, i, també, de la previsió d'increment dels ingressos per l'augment d'expedients resolts, que s'ha estimat en 4 milions d'euros en un any.

Les incorporacions es faran seguint els procediments de què disposa l'Administració per a dotar-les, és a dir, si existeix un borsí, es contractaran d'aquí; si no, es farà una convocatòria pública per a cobrir-les. El temps que es tardarà a cobrir aquestes places depèn del procediment que es dugui a terme.

Data darrera modificació: 13 de setembre de 2017

Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Serveis atenció violència de gènere Accessibilitat Projectes cofinançats per Fons Europeus Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Perfil del contractant tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Factura electrònica Targeta Ciutadana Queixes i suggeriments No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una petició a l'Ajuntament perquè us la faci arribar. Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226