Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici

L'Ajuntament rep els certificats AENOR de les 7 cartes de serveis

17 de juliol de 2017

Jhardi: "Són una important eina de gestió i millora de la comunicació cap a la ciutadania i la seva renovació, mèrit de la feina dels funcionaris i funcionàries"

Noguera: "Gràcies a una feina constant de funcionaris i funcionàries i la seva voluntat de millora podem aconseguir aquests resultats"

Palma, 17 de juliol de 2017.- L'Ajuntament ha rebut avui de mans de Soledad Seisdedos, directora d'AENOR a les Illes Balears, els certificats de les 7 cartes de serveis.

Segons ha explicat la tinenta de batle de Funció Pública i Govern Interior, Aurora Jhardi, "les cartes de serveis ens comprometen a oferir uns determinats serveis per part dels diferents departaments municipals i a complir uns mínims de qualitat en la seva prestació, sempre amb l'objectiu de la millora contínua".

Jhardi ha mostrat la seva satisfacció per rebre aquests certificats de les cartes de serveis, que "són una important eina de gestió i millora de la comunicació cap a la ciutadania i un exercici de transparència, atès que es publiquen mensualment al web de l'Ajuntament els resultats de compliment dels indicadors, tan si surten bé com no tan bé".

Aurora Jhardi ha destacat que "aquests resultats són mèrit de la feina dels funcionaris i funcionàries de l'Ajuntament". La regidora ha anomenat un a un en el seu discurs a tots els funcionaris i funcionaries que fan feina en els diferents serveis certificats.

El batle de Palma, Antoni Noguera, també s'ha sumat a aquesta felicitació al funcionariat de Cort i ha destacat que "només gràcies a la seva feina constant i la voluntat de millora es poden aconseguir aquests resultats".

Les cartes de compromisos certificades són:

- Carta de compromisos de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

- Carta de compromisos del Servei d'Atenció a la Ciutadania (que inclou OAC, SAT-010, Targeta Ciutadana)

- Carta de compromisos de l'Empresa Funerària Municipal

- Carta de compromisos del Sistema de Gestió de les Demandes Municipals de Serveis (DMS) (queixes, suggeriments i demandes)

- Carta de compromisos dels Serveis Municipals contra la Violència Domèstica i de Gènere (Igualtat, Servei d'Acolliment a Famílies i Policia Local)

- Carta de compromisos de PalmaActiva

- Carta de compromisos del Servei de Gestió Integral de les Platges i Zones de Bany de Palma.

Data darrera modificació: 18 de juliol de 2017

Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Serveis atenció violència de gènere Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Projectes cofinançats per Fons Europeus Perfil del contractant tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Factura electrònica Targeta Ciutadana Queixes i suggeriments No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una petició a l'Ajuntament perquè us la faci arribar. Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226