Inici -> Àrees -> Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat
Què és l'Oficina d'Antidesnonaments?
L'objectiu general de l'Oficina és prevenir i evitar el desnonament de qualsevol ciutadà o ciutadana del municipi de Palma.
Es treballa fent prevenció, intervenció i mediació en situacions d'urgències socials derivades de situacions de vulnerabilitat en matèria d'habitatge per insolvència sobrevinguda i afectades per desnonaments.
Ofereix orientació i assessorament jurídic i social a totes les famílies que presentin problemes per fer front a les despeses de lloguer o d'hipoteca, amb ordre de desnonament o no.
Es fa un seguiment de la situació de la família tant a nivell jurídic com social.
Ofereix informació de recursos d'atenció i alternativa d'habitatge.
Què faig per ser atès per l'Oficina d'Antidesnonaments?
Les persones interessades han de demanar cita prèvia per telèfon al número
en horari d'atenció al públic. O enviar un correu electrònic a l'adreça oficinaantidesnonaments@palma.cat.
L'horari d'atenció al públic és de
L'Oficina es troba al Carrer de la Ferreria, núm. 11, baixos, de Palma.
El dia de la cita haureu d'aportar la documentació requerida en cada cas i s'efectuarà una entrevista inicial de valoració del vostre cas.
Per a més informació, podeu consultar el web de l'Ajuntament de Palma: https://www.palma.cat
Data darrera modificació: 15 de febrer de 2022