Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Instagram Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Oficina de registre per a obtenir el certificat digital

Oficina de registre per a l'acreditació de la identitat per a obtenir el certificat electrònic

El certificat electrònic és una signatura digital que s'instal·la al navegador per garantir la seva identitat a Internet i que permet realitzar gestions des de l'ordinador. El tràmit per obtenir el certificat es responsabilitat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre.

L'Ajuntament de Palma col·labora amb aquest organisme en una de les passes per a l'obtenció del certificat, l'acreditació de la identitat de les persones físiques que el volen obtenir. Per fer aquest tràmit, es necessari demanar CITA PRÈVIA.

  • Informació general AQUÍ
  • Manual per a obtenir el certificat AQUÍ
  • Vídeo tutorial: AQUÍ
  • Oficina per acudir a fer l'acreditació: Unitat de Correspondència -UAC-
  • Adreça: Porta del Camp, 2 baixos.
  • Horari d'atenció al públic (amb CITA PRÈVIA) de dilluns a divendres de 8:30 a 14h.

Adreça

Plaça  Porta del Camp, 2

Palma 07001 (Illes Balears)

 Vegeu Google Maps

Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h amb CITA PRÈVIA

Data darrera modificació: 20 d'agost de 2021

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226