Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Oficina de registre per a obtenir el certificat digital

Oficina de registre per a l'acreditació de la identitat per a obtenir el certificat digital

NOTICIA CORONAVIRUS: 

Atesa l'extraordinària i urgent necessitat de prendre mesures de contenció del COVlD 19 i la necessitat d'adaptar els serveis i activitats municipals  a aquesta situació, l'atenció a la ciutadania per a l'acreditació de la identitat per a l'obtenció del certificat digital es fa amb cita prèvia. Es pot sol·licitar per telèfon al 971225900 extensions 3863 i 3979, i per correu electrònic a notificacionsuac@palma.cat

IMPORTANT: El certificat digital és un tràmit de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre. L'Ajuntament de Palma col·labora amb aquest organisme en una de les passes per a l'obtenció del certificat, l'acreditació de la identitat de les persones físiques que el volen obtenir. Per veure com s'ha de realitzar el tràmit complet heu d'accedir al web de la Fábrica nacional de Moneda y Timbre pulsant AQUI

L'oficina Unitat de Correspondència UAC, ubicada a la plaça de la Porta del Camp, 2, baixos, és una oficina de verificació de l'acreditació de persones físiques per a l'obtenció del certificat digital; atendrà totes les persones interessades tots els dies de 8:30 a 14 h.

Adreça

Plaça  Porta del Camp, 2

Palma 07001 (Illes Balears)

 Vegeu Google Maps

Dades de contacte

Telèfon: 971225900 - Ext. 3863, 3979 i 3977
Fax: 971449491
Correu electrònic: correspondencia@palma.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h

Data darrera modificació: 16 de juny de 2020

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226