Per a la sol·licitud de plaça del 13 al 31 de març (ambdós inclosos), les famílies han de fer el procés de sol·licitud de plaça preferentment de manera telemàtica a través d'un enllaç que trobaran a palmaescolesinfants.cat o la pàgina web del Servei d'Escolarització de la Conselleria d'Educació.
Al web palmaescolesinfants.cat trobareu informació ampliada amb idees clau per a guiar la tramitació telemàtica.
Si una vegada finalitzat el tràmit telemàtic aquest indica que es requereix lliurar documentació en paper, es pot fer a l'Oficina del PMEI o a les Oficines d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Palma (OAC) sense necessitat de demanar cita. Aquesta possibilitat és NOMÉS en el cas que l'escola sol·licitada en primera opció pertanyi al Patronat Municipal d'Escoles d'Infants de Palma.
Per a realitzar consultes relacionades amb el tràmit d'admissió o reservar cita presencial per lliurar documentació a centres del PMEI demanau CITA TELEFÒNICA a través d'aquesta web.
Un cop assignat dia i hora contactarem amb vosaltres per a gestionar la vostra petició. És important que estigueu atents a la cita. Si no podeu atendre o no necessitau la cita que ja heu concertat, us pregam que l'anul·leu.
Data darrera modificació:13 de març de 2023