Pel que fa a la presentació de documentació relativa als processos selectius convocats per l'Ajuntament de Palma, s'informa que es poden presentar a qualsevol de les oficines d'atenció a la ciutadania de l'Ajuntament de Palma o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
En cas que es vulguin presentar per via electrònica, la documentació haurà d'estar signada electrònicament o bé haurà de dur la compulsa notarial o compulsa per part de l'organisme emissor del document.
En cas que es triï l'opció presencial, les oficines d'atenció a la ciutadania d'aquest Ajuntament efectuaran la compulsa de la documentació presentada de forma gratuïta.
QUI POT SOL·LICITAR-HO:
Persones aspirants als processos selectius de l'Ajuntament de Palma.
DOCUMENTACIÓ A APORTAR:
PREU I FORMA DE PAGAMENT:
Pel que fa a l'abonament de les taxes establertes a l'ordenança fiscal municipal on es regula la taxa per optar a proves de selecció de personal Concepte 310,03 , publicada al BOIB núm. 163, de 29 de desembre de 2018, les tarifes seran les següents:
A1, A2: 26,52€
B : 21,22€
C1: 15,91€
C2: 13,79€
AP: 10,61€
En el cas d'esser exclosos de la convocatoria, la quota se reduira el 50%.
Persones amb dret a la reducció | Requisits | % de reducció |
---|---|---|
Joves (fins a 26 anys) en situció d'atur Aturats de llarga duració (més d'un any) Aturats de més de 45 anys | Que els aspirants figurin com a demandants d'ocupació durant un termini de, al manco, 1 mes abans de la data de publicació de la convocatòria i que, en el darrer any, no consti que l'aspirant hagi rebutjat una oferta de treball adequat ni s'hagi negat a participar, llevat de causa justiticada, en accions de promoció, formació o reconversió professional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits assenyalats, se sol·licitarà a l'oficina del Servei Públic d'Ocupació. | 100% |
Persones considerades amb falta de recursos pelsServeis Socials de l'Ajuntament de Palma o dequalsevol altra Administració Pública. | La certificació relativa a la condició de persona sense recursos, se sol·licitarà alsServeis Socials de l'Ajuntament. En el cas que hagi estat emesa per una altraAdministració Pública, l'haurà d'aportar la persona interessada. | 100% |
L'Abonament es farà a través de qualsevol oficina de les entitats col·laboradores, (BANKIA, CAIXABANK, Banca March, BBVA i Banco Santander), mitjançant targeta bancària o internet, click aquí
NORMATIVA
QUI TRAMITA LA SOL·LICITUD:
Departament de personal
Servei de selecció.
Plaça Santa Eulàlia, 9-5º
971 225 900 ext. 1269
FORMA D'INICI:
A petició de la persona interessada
La sol·licitud requereix autentificació amb qualque sistema reconegut per @clave.
Ha d'escollir la tarifa a pagar, si es troba en els supòsits previstos per gaudir del 100% de la tarifa, ha de marcar aquest quadre. Les persones amb una discapacitat reconeguda igual o superior al 33% no estan subjectes a l'pagament de la taxa, haurà de marcar aquesta situació.
Per poder continuar sempre ha de marcar el quadre "he llegit les instruccions".
Haurà confirmar les dades i posteriorment, haurà d'escollir si voleu imprimir, continuar o tornar enrere.
En el cas que desitgi continuar, ha d'obtenir un imprès per anar a pagar a l'banc o fer el pagament en línia.
S'adverteix que si la sol·licitud no incorpora els documents preceptius i fins que s'hagi abonat la taxa es considerarà una sol·licitud incompleta i no s'iniciarà la tramitació del procediment.
La persona aspirant al procediment selectiu es qui ha d'identificar-se i fer la sol·licitud. No s'admeten representants de persones físiques.
Respecte als fitxers adjunts a la sol·licitud, s'han de nomenar amb una nomenclatura clara els arxius que s'adjuntin amb la sol·licitud de la llicència per facilitar la seva revisió administrativa
Iniciar tràmit: AUTOLIQUIDACIONS
Data darrera modificació:11 de febrer de 2021