Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.

Carta de compromisos de l'Empresa Funerària Municipal S.A. (EFM)
Certificat conjunt amb la norma UNE-EN 15017-2006 de serveis funeraris.

AENOR_carta_funeraria

L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.

Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.

Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:

  • les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
  • la relació de serveis prestats
  • les formes de participació als projectes de millora
  • els drets i deures de les persones usuàries
  • les formes de presentació de queixes i suggeriments
  • els compromisos de qualitat i indicadors
  • la normativa relacionada

Podeu consultar els textes a continuació:

En relació a l'Empresa Funerària Municipal S.A. (EFM) l'Ajuntament es compromet que:

  1. El temps mitjà entre l'avís telefònic de la defunció i la presència de l'agent no superarà els 90 minuts en un 90% dels casos.
  2. El temps entre la primera assistència i la fi del servei no excedirà els quatre dies laborables en el 95% dels casos.*Llevat dels trasllats internacionals, a causa de la gestió administrativa.
  3. El nivell de satisfacció quant a l'atenció rebuda serà igual o superior a 8 per a un 80% de les persones usuàries.
  4. El nivell de satisfacció quant a les instal·lacions serà igual o superior a 8 per a un 80% de les persones usuàries.
  5. S'oferirà una formació específica a tot el personal del servei de 200 hores anuals com a mínim.
  6. En el 100% dels casos les sales de vetla es trobaran en les condicions òptimes per al seu ús adequat.
  7. El 100% de las peticions específiques relatives al servei (els desitjos de les persones usuàries del servei) es compliran en el termini establert.
  8. El 90% del Pla de manteniment preventiu es desenvoluparà en els terminis establerts.
  9. El 100% de queixes es respondran en un termini màxim de 10 dies laborables.

El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa mensualment i es publica al següent document:

El seguiment d'aquests indicadors del darrer any es publica al quadre de comandament 2015 i 2016

Podeu consultar també els indicadors de satisfacció al següents documents:

 Informe de necessitats i expectatives de les persones usuàries del servei EFM 2016.

El seguiment d'aquests indicadors de satisfacció dels darrers anys el podeu consultar als informes 2014 i 2015.

Data darrera modificació:12 de setembre de 2017


© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226