Carta de compromisos de l'Empresa Funerària Municipal S.A. (EFM)
L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.
Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.
Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:
- les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
- la relació de serveis prestats
- les formes de participació als projectes de millora
- els drets i deures de les persones usuàries
- les formes de presentació de queixes i suggeriments
- els compromisos de qualitat i indicadors
- la normativa relacionada
Podeu consultar els textes a continuació:
En relació a l'Empresa Funerària Municipal S.A. (EFM) l'Ajuntament es compromet que:
- El temps màxim entre l'avís telefònic de la defunció i la presència de l'agent no superarà els 90 minuts en un 90% dels casos.
- El temps entre la primera assistència i la fi del servei no superarà els quatre dies laborables en el 95% dels casos. *Llevat dels trasllats internacionals, a causa de la gestió administrativa.
- El nivell de satisfacció quant a l'atenció rebuda serà igual o superior a 8 per a un 80% de les persones usuàries.
- El nivell de satisfacció quant a les instal·lacions serà igual o superior a 8 per a un 80% de les persones usuàries.
- S'oferirà una formació específica a tot el personal del servei de 200 hores anuals com a mínim.
- En el 100% dels casos les sales de vetla es trobaran en les condicions òptimes per al seu ús adequat.
- El 100% de las peticions específiques relatives al servei (els desitjos de les persones usuàries del servei) es complirà en el termini establert.
- El 90% del Pla de manteniment preventiu es desenvoluparà en els terminis establerts.
- El 100% de queixes es respondrà en un termini màxim de 15 dies laborables.
El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa mensualment i es publica al següent document:
El seguiment d'aquests indicadors del darrers anys es publica als quadres de comandament 2015, 2016 i 2017.
Podeu consultar també els indicadors de satisfacció al següents documents:
Informe de necessitats i expectatives de les persones usuàries del servei EFM 2017.
El seguiment d'aquests indicadors de satisfacció dels darrers anys el podeu consultar als informes 2014, 2015 i 2016.
Data darrera modificació:22 de setembre de 2020