Carta de compromisos de PalmaActiva
L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.
Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.
Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:
- les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
- la relació de serveis prestats
- les formes de participació als projectes de millora
- els drets i deures de les persones usuàries
- les formes de presentació de queixes i suggeriments
- els compromisos de qualitat i indicadors
- la normativa relacionada
Podeu consultar els textes a continuació:
Document complet o matriu de la carta de compromisos
Tríptic
En relació a PalmaActiva, l'Ajuntament es compromet que:
- Es respondrà el 80% dels correus electrònics que demana informació a traves de la plataforma web en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data en què es rebi el correu.
- Es podrà fer la inscripció del curs 24 hores al dia tots els dies de l'any durant el període d'inscripció.
- Al 100% dels cursos de 10 hores o més que obtingui una valoració global inferior a 8 punts s'establirà una acció correctiva.
- El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 punts la qüestió relacionada amb la valoració global del curs.
- El 100% de les empreses que sol·liciten treballadors a PALMAACTIVA pel web obtindrà una primera resposta en un termini màxim de 2 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
- El 90% de les primeres entrevistes a les persones sol·licitants d'orientació laboral es farà abans de 7 dies laborables des de la sol·licitud del servei (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud).
- El 80% dels usuaris del projecte d'orientació laboral a majors de 45 anys (CANVAS) valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat.
- El 100% de les empreses que sol·liciten els serveis prestats pel Centre d'Empreses de PALMAACTIVA (utilització d'espais) serà convocat per a la realització d'una entrevista en un termini màxim de 3 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
- El 100% de les sol·licituds dirigides a "Palma Fil Office" obtindrà una primera resposta en un termini màxim de 3 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
- El 80% dels usuaris de l'Itinerari emprenedor, integrat per la formació CANVAS i Activa el teu pla, valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 punts la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat.
- El 70% dels usuaris del CIR valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 a la qüestió relacionada amb l'atenció rebuda.
- El 100% de les queixes es respondran en un termini màxim de 15 dies laborables. En queda exclòs el servei de seu electrònica.
El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa trimestralment i es publica al següent document:
Quadre de comandament de la Carta de compromisos de PalmaActiva 2020.
El seguiment d'aquests indicadors dels darrers anys es publica als quadres de comandament anys 2014 , 2015 , 2016, 2017, 2018 i 2019.
Podeu consultar també els indicadors de satisfacció corresponent als anys 2014, 2015 2016 i 2017.
Data darrera modificació:14 de maig de 2020