Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.

Carta de compromisos de PalmaActiva

L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.

Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.

Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:

  • les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
  • la relació de serveis prestats
  • les formes de participació als projectes de millora
  • els drets i deures de les persones usuàries
  • les formes de presentació de queixes i suggeriments
  • els compromisos de qualitat i indicadors
  • la normativa relacionada

Podeu consultar els textes a continuació:

Document complet o matriu de la carta de compromisos

Tríptic

En relació a PalmaActiva, l'Ajuntament es compromet que:

  1. Es respondrà el 80% dels correus electrònics que demana informació a traves de la plataforma web en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data en què es rebi el correu. 
  2. Es podrà fer la inscripció del curs 24 hores al dia tots els dies de l'any durant el període d'inscripció. 
  3. Al 100% dels cursos de 10 hores o més que obtingui una valoració global inferior a 8 punts s'establirà una acció correctiva.
  4. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 punts la qüestió relacionada amb la valoració global del curs. 
  5. El 100% de les empreses que sol·liciten treballadors a PALMAACTIVA pel web obtindrà una primera resposta en un termini màxim de 2 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
  6. El 90% de les primeres entrevistes a les persones sol·licitants d'orientació laboral es farà abans de 7 dies laborables des de la sol·licitud del servei (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud).
  7. El 80% dels usuaris del projecte d'orientació laboral a majors de 45 anys (CANVAS) valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat. 
  8. El 100% de les empreses que sol·liciten els serveis prestats pel Centre d'Empreses de PALMAACTIVA (utilització d'espais) serà convocat per a la realització d'una entrevista en un termini màxim de 3 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
  9. El 100% de les sol·licituds dirigides a "Palma Fil Office" obtindrà una primera resposta en un termini màxim de 3 dies laborables (comptats des de l'endemà de rebre la sol·licitud).
  10. El 80% dels usuaris de l'Itinerari emprenedor, integrat per la formació CANVAS i Activa el teu pla, valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 punts la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat. 
  11. El 70% dels usuaris del CIR valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 a la qüestió relacionada amb l'atenció rebuda. 
  12. El 100% de les queixes es respondran en un termini màxim de 15 dies laborables. En queda exclòs el servei de seu electrònica.

El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa trimestralment i es publica al següent document:

 Quadre de comandament de la Carta de compromisos de PalmaActiva 2018.

El seguiment d'aquests indicadors dels darrers anys es publica als quadres de comandament anys 2014 , 2015 , 2016 i 2017

Podeu consultar també els indicadors de satisfacció corresponent als anys 20142015  2016 i 2017

Data darrera modificació:13 de setembre de 2018

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226