Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Instagram Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.

Carta de compromisos de PalmaActiva

L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.

Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.

Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:

  • les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
  • la relació de serveis prestats
  • les formes de participació als projectes de millora
  • els drets i deures de les persones usuàries
  • les formes de presentació de queixes i suggeriments
  • els compromisos de qualitat i indicadors
  • la normativa relacionada

Podeu consultar els textes a continuació:

Document complet o matriu de la carta de compromisos

Tríptic

En relació a PalmaActiva, l'Ajuntament es compromet que:

  1. Es respondrà el 80% dels correus electrònics que demana informació a traves de la plataforma web en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data en què es rebi el correu. 
  2. Al 100% dels cursos de 10 hores o més que obtinguin una valoració global inferior a 8 punts s'establirà una acció correctiva.
  3. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 a la qüestió relacionada amb la valoració global del curs.
  4. El 100% de les empreses que sol·liciten treballadors a PALMAACTIVA pel web, obtindran una primera resposta en un termini màxim de 2 dies laborables (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud).
  5. El 80% dels usuaris del projecte de orientació laboral a majors de 45 anys (CANVAS) valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat.
  6. El 100 % de les empreses que sol·liciten els serveis prestats pel Centre d'empreses de PALMAACTIVA (utilització d'espais), seran convocades en un termini màxim de 3 dies laborables per a la realització d'una entrevista (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud).
  7. El 100% de les sol·licituds dirigides a "Palma Film Office", obtindran una primera resposta en un termini màxim de 3 dies laborables (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud) .
  8. El 100% de las sol·licituds per donar-se d'alta com a empreses, obtindran una primera resposta en un termini màxim de 2 dies laborables (comptats des de l'endemà a la recepció de la sol·licitud).
  9. El 80% de les empreses donades d'alta al Punt PAE, valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 la qüestió relacionada amb la valoració global de l'activitat.
  10. El 70% dels usuaris del CIR valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 a la qüestió relacionada amb l'atenció rebuda.
  11. El 100% de les queixes es respondran en un termini màxim de 15 dies laborables.

El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa trimestralment i es publica al següent document:

 Quadre de comandament de la Carta de compromisos de PalmaActiva 2022.

El seguiment d'aquests indicadors dels darrers anys es publica als quadres de comandament anys 2014 , 2015 , 20162017201820192020 i 2021.

Podeu consultar també la recollida de necessitats, expectatives i satisfacció (indicadors) corresponent als anys  20142015,  201620172018201920202021 i 2022.

Data darrera modificació:29 de novembre de 2022

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226