Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.
L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.
Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.
Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:
Podeu consultar els textes a continuació:
Document complet o matriu de la carta de compromisos
Aquesta carta ha estat certificada per l'entitat externa Bureau Veritas i a continuació es pot consultar el certificat:
Certificat d'Atenció a la Ciutadania 2022
En relació al Servei d'Atenció a la Ciutadania l'Ajuntament es compromet a:
El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa trimestralment i es publica al següent document:
Quadre de comandament de la Carta de compromisos del Servei d'Atenció a la Ciutadania 2023.
El seguiment dels indicadors dels anys anteriors, relatius a Atenció a la Ciutadania, es publica en els quadres de comandament 2010, 2011, 2012 , 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 i 2022.
El seguiment dels indicadors dels anys anteriors, relatius a Queixes i Suggeriments, es publica en els quadres de comandament 2010, 2011 , 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017. A partir de 2018 el servei DMS s'incorpora a la Carta d'Atenció a la Ciutadania.
Així mateix, en els següents documents es pot consultar el tipus, quantitat, evolució, resolució, etc. de les DMS, així com la satisfacció dels usuaris, en els següents informes 2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017,2018,2019,2020,2021,2022 i 2023 (trimestral).
Podeu consultar també la recollida de necessitats, expectatives i satisfacció (indicadors) en el següens document:
El seguiment d'aquets indicadors de satisfacció dels últims anys, relatius a Atenció a la Ciutadania, es pot consultar als informes 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 i 2021.
El seguiment dels indicadors de satisfacció dels últims anys, relatius a Queixes i Suggeriments, es pot consultar als informes 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017. A partir de 2018 el servei DMS s'incorpora a la Carta d'Atenció a la Ciutadania i les dades de satisfacció s'incorporen a l'informe global del servei.
A més, a continuació es pot observar la informació relacionada amb els serveis d'atenció a la ciutadania com pot ser el número de persones ateses a les oficines d'atenció a la ciutadania, el número de telefonades al 010, etc., dels anys 2020 i 2021.
Data darrera modificació:3 de maig de 2023