Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una petició a l'Ajuntament perquè us la faci arribar.

Dret d'accés a la informació

Botó Dret Accés Informació - Indicadors

S'entén per informació pública els continguts o documents, sigui quin sigui el seu format o suport, que tingui l'Ajuntament de Palma i que hagin estat elaborats o adquirits en l'exercici de les seves funcions.

Es recorda que gran part de la informació accessible està ja publicada al web. Per això es convida a visitar-la i assegurar-se que la informació que se cerca no es troba disponible.

Per a exercir el dret d'accés establert a la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern es poden utilitzar les següents vies:

Per escrit: podeu presentar la sol·licitud d'accés a qualsevol oficina de registre de l'Ajuntament de Palma.

Només cal que descarregueu el formulari següent i el presenteu emplenat Logo pdf

Telemàticament: podeu fer la sol·licitud d'accés a través de l'enllaç següent:

Podeu fer la tramitació telemàtica:

.

.

* Seguiment de les sol·licituds de dret d'accés a la informació

Per a fer el seguiment de l'expedient associat a la vostra sol·licitud es donarà un codi de seguiment, si ha indicat adreça de correu electrònic. Una vegada registrada la sol·licitud se us comunicarà el número de la vostra DMS-Dret d'accés a la informació perquè en pugueu fer el seguiment a través del 010 o del web de l'Ajuntament.

Si teniu algun dubte o suggeriment sobre la informació continguda en aquesta pàgina o sobre el funcionament general d'aquest procediment podeu contactar seguint el següent enllaç

L'Ajuntament de Palma pel que fa a la formulació de queixes i suggeriments en relació amb l'accés a la informació posa a disposició de la ciutadania:

  • Les bústies instal·lades a les oficines municipals, la ubicació de les quals es pot consultar a la web municipal
  • el Servei d'Atenció Telefònica SAT-010
  • la web de l'Ajuntament de Palma: queixes.palma.cat
  • el Registre Municipal

El Termini mitjà de resolució de queixes és aproximadament 25 días laborables, si bé, el procedimient propi del sistema de qualitat de l'Ajuntament de Palma (DE_P_Ges.Dem.Mun.Ser.) que estableix la gestió de les queixes i suggeriments, disposa que el Termini màxim és de 45 dies per a la resposta tant de queixes com de suggeriments.

* Publicació de resolucions denegatòries de l'Ajuntament en matèria de dret d'accés a la informació i informació estadística relativa a sol·licituds de dret d'accés rebudes, resoltes i desestimades.

* Reclamacions per denegació total o parcial en l'exercici del dret d'accés (una vegada exercit)

Si heu presentat una sol·licitud d'accés a la informació pública i no estau satisfets amb la resposta o no heu rebut contestació, podeu presentar una reclamació davant la Comissió per a la resolució de les reclamacions en matèria d'accés a la informació pública.

Condicions i procediment per a reclamar

Data darrera modificació:9 de maig de 2018

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?
Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Serveis atenció violència de gènere Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Projectes cofinançats per Fons Europeus tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Perfil del contractant Factura electrònica Targeta Ciutadana Queixes i suggeriments No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una ... Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Defensora ciutadania Tauler d'edictes i anuncis

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226