Inici -> Atenció Ciutadana -> Atenció presencial - Oficines d'atenció a la ciutadania
També podeu consultar la relació de tràmits i gestions que es poden fer amb signatura o sense signatura digital mitjançant la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Palma (https://seuelectronica.palma.es).
A les oficines d'atenció presencial s'ofereixen els serveis següents:
Serveis AMB CITA PRÈVIA (que es pot demanar a través del web):
Serveis SENSE CITA PRÈVIA:
Les nostres oficines estan dotades de:
_______________________________________
[1] Hi ha una sèrie d'escrits que no es poden presentar a les oficines de registre de l'Ajuntament de Palma, com poden ser: els escrits anònims; els escrits dirigits a determinats organismes (Tribunal Constitucional, Consell General del Poder Judicial, Tribunal de Comptes, jutjats i tribunals; Corts Generals, assemblees legislatives de les comunitats autònomes; Defensor del Poble i Defensor del Menor; Registre Civil, Registre Mercantil i Registre de la Propietat; cambres agràries i de comerç; universitats no vinculades a l'Estat; col·legis professionals, o Societat Estatal de Correus i Telègrafs, S.A.); les al·legacions a la Junta Electoral; les sol·licituds d'inscripció al Registre Central d'Estrangers; les sol·licituds de Targeta d'Identitat d'Estrangers (TIE); les sol·licituds de targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió, o les autoritzacions inicials de residència temporal i treball per compte d'altri (sí que s'hi poden recollir les renovacions d'aquestes autoritzacions).
[2] Pagament amb targeta financera a la mateixa OAC o a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren a l'autoliquidació, o per Internet a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma en els supòsits prevists. (https://pagaments.palmademallorca.es).
Data darrera modificació:28 de març de 2023