Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció presencial

Atenció presencial

Informació de les Oficines d'atenció presencial.
Per veure adreces, horaris i telèfons de les oficines clicau aquí

A les oficines d'atenció presencial s'ofereixen els serveis següents:

  • Informació general municipal
    • Facilitar els impresos corresponents per a les peticions a l'Ajuntament.
    • Indicar als ciutadans on són les dependències per a tramitar les seves peticions.
    • Donar tota classe d'informació municipal.
  • Informació fiscal municipal
    • Donar informació fiscal municipal.
    • Autoliquidar [1] per a permisos d'obres, obertura d'establiments, ocupacions de la via pública, guals, taxis, etc.
    • Autoliquidar l'impost de vehicles de nova matriculació.
  • Registre General
    • Registrar sol·licituds per a activitats, obres, ocupació de la via pública, certificats, al·legacions i recursos adreçats a l'Ajuntament de Palma i a qualsevol altra administració pública [2]
  • Certificats d'empadronament
  • Certificats de residència (per a viatjar)
  • Targeta Ciutadana (exceptuant temporalment  per problemes tècnics l'oficina de l'OAC Son Moix)
  • Altes i canvis de domicili al Padró municipal amb cita prèvia. Baixes, renovacions periòdiques de les inscripcions dels estrangers no comunitaris i altres tràmits padronals sense cita prèvia. La cita prèvia es pot demanar a través del web www.palma.cat , del 010 (de 14 a 23h ) i presencialment a les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC), exceptuant temporalment l'OAC Avingudes.
  • Entrega de notificacions
  • Les nostres oficines estan dotades de
    • Imatge_deficiències auditives bucles magnètics d'ajuda a persones amb deficiències auditives
    • kits d'accessibilitat visual per a persones amb dificultat de visió i de motricitat fina

__________________________________________

[1] Possibilitat de cobrament amb targeta financera.

[2] Això no obstant, hi ha una sèrie d'escrits que no es poden presentar a les oficines de registre de l'Ajuntament de Palma, com poden ser: els escrits anònims; els escrits dirigits a determinats organismes (Tribunal Constitucional, Consell General del Poder Judicial, Tribunal de Comptes, jutjats i tribunals; Corts Generals, assemblees legislatives de les comunitats autònomes; Defensor del Poble i Defensor del Menor; Registre Civil, Registre Mercantil i Registre de la Propietat; cambres agràries i de comerç; universitats no vinculades a l'Estat; col·legis professionals, o Societat Estatal de Correus i Telègrafs, S.A.); les al·legacions a la Junta Electoral; les sol·licituds d'inscripció al Registre Central d'Estrangers;  les sol·licituds de Targeta d'Identitat d'Estrangers (TIE); les sol·licituds de targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió, o les autoritzacions inicials de residència temporal i treball per compte d'altri (sí que s'hi poden recollir les renovacions d'aquestes autoritzacions).

.

.

Data darrera modificació:31 d'octubre de 2019

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?
Seu Electrònica
Certificat de residència per a viatges Portal de Transparència Sol·licitud Cita prèvia El Batle Palma, Ciutat Amiga de la Infància Serveis atenció violència de gènere Perfil del contractant Accessibilitat Oficines d'Atenció a la Ciutadania - 010 Factura electrònica Targeta Ciutadana Projectes cofinançats per Fons Europeus Queixes i suggeriments tufaspalma.catAquest enllaç s'obrirà en una finestra nova No disposam de la informació que cercau? Podeu exercir el vostre dret d'accés, fent una ... Aquest enllaç s'obrirà en una finestra nova Oferta pública de feina Tauler d'edictes i anuncis Defensora ciutadania

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226