Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció presencial

Atenció presencial

Informació de les Oficines d'atenció presencial

Totes les Oficines d'atenció a la ciutadania estan obertes,  amb horari de 8:30 a 14:00 hores. L'oficina de l'Escorxador només atén cites concertades de padró. 

Aquestes oficines mantindran un aforament limitat i facilitaran un horari preferent, de 10 a 11 hores, per a majors de 65 anys. 

També podeu consultar la relació de tràmits i gestions que es poden fer amb signatura o sense signatura digital mitjançant la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Palma  (https://seuelectronica.palma.es).

Per veure adreces, horaris i telèfons de les oficines clicau aquí

A les oficines d'atenció presencial s'ofereixen els serveis següents:

Serveis AMB CITA PRÈVIA (que es pot demanar a través del web i del 010):            

  1.  Altes al padró municipal (inscripcions procedents d'un altre municipi o l'estranger)
  2. Canvis de domicili al padró municipal  (procedents de Palma

Serveis SENSE CITA PRÈVIA:

  • Informació general municipal
    • Facilitar els impresos corresponents per a les peticions a l'Ajuntament.
    • Indicar als ciutadans on són les dependències per a tramitar les seves peticions
    • Donar tota classe d'informació municipal.
  • Informació fiscal municipal
    • Donar informació fiscal municipal.
    • Autoliquidar [1] per a permisos d'obres, obertura d'establiments,   ocupacions de la via pública, guals, taxis, etc.
    • Autoliquidar l'impost de vehicles de nova matriculació.
  • Registre General
    • Registrar sol·licituds per a activitats, obres, ocupació de la via pública,certificats, al·legacions i recursos adreçats a l'Ajuntament de Palma i a qualsevol altra administració pública [2]
  • Tràmits padró:
    • Altes per naixement
    • Baixes
    • Modificació de dades personals
    • Renovacions periòdiques de les inscripcions dels estrangers no  comunitaris
    • Certificats (o volants) d'empadronament 
    • Certificats de residència (per a viatjar)
  • Targeta Ciutadana
  • Entrega de notificacions i informe

Les nostres oficines estan dotades de:

  • Imatge_deficiències auditives bucles magnètics d'ajuda a persones amb deficiències auditives
  • kits d'accessibilitat visual per a persones amb dificultat de visió i de motricitat fina

_______________________________________

[1] Possibilitat de cobrament amb targeta financera.

[2] Això no obstant, hi ha una sèrie d'escrits que no es poden presentar a les oficines de registre de l'Ajuntament de Palma, com poden ser: els escrits anònims; els escrits dirigits a determinats organismes (Tribunal Constitucional, Consell General del Poder Judicial, Tribunal de Comptes, jutjats i tribunals; Corts Generals, assemblees legislatives de les comunitats autònomes; Defensor del Poble i Defensor del Menor; Registre Civil, Registre Mercantil i Registre de la Propietat; cambres agràries i de comerç; universitats no vinculades a l'Estat; col·legis professionals, o Societat Estatal de Correus i Telègrafs, S.A.); les al·legacions a la Junta Electoral; les sol·licituds d'inscripció al Registre Central d'Estrangers;  les sol·licituds de Targeta d'Identitat d'Estrangers (TIE); les sol·licituds de targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió, o les autoritzacions inicials de residència temporal i treball per compte d'altri (sí que s'hi poden recollir les renovacions d'aquestes autoritzacions).

Data darrera modificació:17 de setembre de 2020

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226