Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Àrees -> Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat -> Targeta Ciutadana

Targeta Ciutadana

Atesa l'extraordinària necessitat de prendre mesures de contenció del COVlD-19 i la necessitat de tornar a la vida quotidiana de manera progressiva i gradual, cal adaptar els serveis i activitats municipals a aquesta situació excepcional, amb la qual cosa l'atenció presencial de Targeta Ciutadana es reprèn des de dia 11 de maig a les oficines d'atenció a la ciutadania de Cort, Avingudes i Sant Ferran, així com a l'oficina d'atenció al client de l'EMT Palma només amb cita prèvia. A partir del dia 25 de maig s'obrirà l'oficina d'atenció a la ciutadania de Sant Agustí, dia 2 de juny la de Son Ferriol i el proper dilluns 6 de juliol la de Son Moix. La resta d'oficines continuaran tancades fins a nou avís.

Aquestes oficines mantindran un aforament limitat i facilitaran un horari preferent, de 10 a 11 hores, per a majors de 65 anys:

  • OAC CORT - Pl. de Santa Eulàlia, 9, 07001 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900

  • OAC AVINGUDES - Av. de Gabriel Alomar, 18, 07006 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900                              

  • OAC SANT FERRAN - Av. de Sant Ferran, 42 (edif. de la Policia Local), 07013 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900 

  • OAC SANT AGUSTÍ - C. de Margaluz, 30 Sant Agustí - Cala Major, 07015 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900 

A més, les següents oficines no tenen estampadora, no obstant, si es tracta d'altes o reposicions sense taxa, també es poden sol·licitar i recollir-les passats uns dies o rebre-les per correu ordinari al seu domicili:

  • OAC SON MOIX - Camí de la Vileta, 40  (Edifici Palau d'Esports Son Moix), 07011 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900

  • OAC SON FERRIOL - Av. del Cid, 8,  Son Ferriol, 07198 - Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h - Telèfon 010 o 971225900

Només amb cita prèvia:

  • L'Oficina d'Atenció al Client de l'EMT- Palma EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS C. de Josep Anselm Clavé, 5, 07002 -  Sol·licitud cita prèvia: citaprevia.emtpalma.cat Telèfon d'atenció al públic 971214444

__________________________________________________________________________

Per a la recollida d'una targeta perduda també es reprèn l'atenció presencial a l'oficina de Targeta Ciutadana (Plaça Porta del Camp, 2 - Palma). Consultau abans si s'ha trobat la targeta telefonant al 971225590 o 971225900 extensió 3999, 3998 o 3995.

                     Horari de dilluns a divendres, de 9 a 13 h - sense cita prèvia

__________________________________________________________________________

La Targeta Ciutadana serveix, a títol unipersonal, per pagar l'autobús urbà de Palma i la línia de metro M1 (UIB) amb tarifa reduïda i sense necessitat de dur doblers en metàl·lic, com a identificador per als residents de Palma per obtenir gratuïtament per Internet el certificat de residència per a viatges, per accedir al servei de Bicipalma i per funcions relacionades amb les bones pràctiques de la gestió dels residus, com l'obertura dels contenidors marrons per a la matèria orgànica.

També els qui no són residents a Palma, però tenen residència a la comunitat autònoma de les Illes Balears i són usuaris dels serveis públics municipals, poden gaudir d'una Targeta Ciutadana amb perfil No Resident, la qual serà emesa també de forma gratuïta.

On sol·licitar-la

Més informació sobre: 

Si ja teniu la Targeta Ciutadana, a l'Àrea de l'Usuari podeu consultar el vostre perfil i quan caduca.

A més, si no sabeu el número de targeta, podeu recuperar-lo si disposam a la nostra base de dades del vostre correu electrònic. Per informar-lo podeu telefonar al 971225590 / 010 o enviar un correu a ajuntament@palma.cat

                               Targeta ciutadana - Àrea de l'usuari

L'Ajuntament de Palma té actualment subscrit 47 convenis de Targeta Ciutadana, amb 44 municipis (43 de Mallorca i 1 de Menorca) i amb els 3 Consells Insulars. Aquests residents hauran de dirigir-se al seu respectiu ajuntament/consell insular per sol·licitar-la. Llistat de municipis.

La primera emissió de la targeta és gratuïta, les segones reposicions i següents motivades per pèrdua o deteriorament per mal ús, seran objecte d'aplicació de la taxa per emissió de targeta, en compliment de l'ordenança fiscal i de preus públics de l'Ajuntament de Palma (6,39 €), excepte quan hagin passat dos anys des de la emissió de la darrera targeta. Queden exemptes del pagament les reposicions sol·licitades per internet.

Utilització de la Targeta Ciutadana

Serveis als que es pot utilizar

Normes d'utilització del servei

Descàrrega d'arxius

Data darrera modificació:6 de juliol de 2020

T'ha resultat útil el contingut d'aquesta pàgina?

© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226