Inici -> L'Ajuntament -> Normativa municipal -> Decret d'organització municipal -> Targeta Ciutadana
La targeta ciutadana serveix, a títol unipersonal, per pagar l'autobús urbà de Palma amb tarifa reduïda i sense necessitat de dur doblers en metàl·lic, com a identificador per als residents de Palma per obtenir el certificat de residència per viatges i per accedir al servei de Bicipalma.
També els qui no són residents a Palma, però tenen residència a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i són usuaris dels serveis públics municipals, poden gaudir d'una Targeta Ciutadana amb perfil No Resident, la qual serà emesa també de forma gratuïta.
On sol·licitar-la
Més informació sobre:
L'Ajuntament de Palma té actualment conveni subscrit de Targeta Ciutadana amb 44 municipis, 41 de Mallorca i 3 de Menorca, els residents d'aquests s'han de dirigir al seu respectiu ajuntament per sol·licitar-la. Llistat de municipis.
La primera emissió de la targeta és gratuïta, les segones reposicions i següents motivades per pèrdua o deteriorament per mal ús, seran objecte d'aplicació de la taxa per emissió de targeta, en compliment de l'ordenança fiscal i de preus públics de l'Ajuntament de Palma (6,39 €), excepte quan hagin passat dos anys des de la emissió de la darrera targeta. Queden exemptes del pagament les reposicions sol·licitades per internet.
Utilització de la Targeta Ciutadana
Serveis als que es pot utilizar
Normes d'utilització del servei
Data darrera modificació:5 d'abril de 2017