Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> Atenció Ciutadana -> Cartes de compromisos.

Carta de compromisos de PalmaActiva

L'Ajuntament de Palma millora els seus serveis i adquereix compromisos respecte a la seva qualitat.

Amb aquesta finalitat l'Ajuntament ha implantat cartes de serveis, eines de gestió de la qualitat basades en la millora contínua, que ens permeten utilitzar nous mètodes per a servir millor la ciutadania, d'una manera més eficaç i eficient.

Les cartes de serveis informen, entre d'altres de:

  • les dades identificatives i finalitat de l'organització prestadora del servei
  • la relació de serveis prestats
  • les formes de participació als projectes de millora
  • els drets i deures de les persones usuàries
  • les formes de presentació de queixes i suggeriments
  • els compromisos de qualitat i indicadors
  • la normativa relacionada

Podeu consultar els textes a continuació:

Document complet o matriu de la carta de compromisos

Tríptic

En relació a PalmaActiva, l'Ajuntament es compromet que:

  1. Es respondrà el 85% dels correus electrònics que ens demanen informació  a traves de la plataforma web en un termini màxim de 2 dies laborables des de la data en què es rebi el correu. En el 15% restant es donarà la informació en un termini màxim de 4 dies laborables.
  2. Es podrà fer la inscripció del curs 24 hores al dia tots els dies de l'any durant el període d'inscripció.
  3. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 el compliment de les seves expectatives. El 20% restant no el valorarà amb una puntuació inferior a 5 punts.
  4. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 els docents. El 20% restant no els valorarà amb una puntuació inferior a 5 punts
  5. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior a 8 el tracte del personal de PALMAACTIVA. El 20% restant no el valorarà amb una puntuació inferior a 5 punts.
  6. El 80% dels usuaris dels cursos de 10 hores o més valorarà amb una puntuació igual o superior 8 l'organització del curs. El 20% restant no la valorarà amb una puntuació inferior a 5 punts
  7. Al 100% dels cursos de 10 hores o més que obtinguin una valoració global inferior a 8 punts s'establirà una acció correctiva.
  8. Es contestaran les queixes en un temps inferior a 10 dies laborables.

El seguiment del compliment d'aquests compromisos es fa trimestralment i es publica al següent document:

 Quadre de comandament de la Carta de compromisos de PalmaActiva 2017.

El seguiment d'aquests indicadors dels darrers anys es publica als quadres de comandament anys 2014 , 2015 i 2016

Podeu consultar també els indicadors de satisfacció corresponent als anys 20142015 i 2016.

Data darrera modificació:11 de maig de 2017


© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226