Català | Español | English | Deutsch Buscar
Canal Palma YouTube Canal Ajuntament de Palma twitter Canal Ajuntament de Palma Facebook

Inici -> La Ciutat -> Instal·lacions i serveis d'informació -> Atenció presencial

Atenció presencial

Informació, horari i ubicació de les Oficines d'atenció presencial

A les oficines d'atenció presencial s'ofereixen els serveis següents:

  • Informació general municipal
    • Facilitar els impresos corresponents per a les peticions a l'Ajuntament.
    • Indicar als ciutadans on són les dependències per a tramitar les seves peticions.
    • Donar tota classe d'informació municipal.
  • Informació fiscal municipal
    • Donar informació fiscal municipal.
    • Autoliquidar [1] per a permisos d'obres, obertura d'establiments, ocupacions de la via pública, guals, taxis, etc.
    • Autoliquidar l'impost de vehicles de nova matriculació.
  • Registre General
    • Registrar sol·licituds per a activitats, obres, ocupació de la via pública, certificats, al·legacions i recursos adreçats a l'Ajuntament de Palma i a qualsevol altra administració pública [2]
  • Certificats d'empadronament
  • Certificats de residència (per a viatjar)
  • Targeta Ciutadana
  • Altes i canvis de domicili al Padró municipal amb cita prèvia. Baixes, renovacions periòdiques de les inscripcions dels estrangers no comunitaris i altres tràmits padronals sense cita prèvia. La cita prèvia es pot demanar a través del web www.palma.es, del 010 (de 14 a 7h ) o a les OAC.
  • Entrega de notificacions
  • Oficina de verificació de l'acreditació de persones per a l'obtenció del certificat digital

___________________________________________

[1] Possibilitat de cobrament amb targeta financera.

[2] Això no obstant, hi ha una sèrie d'escrits que no es poden presentar a les oficines de registre de l'Ajuntament de Palma, com poden ser: els escrits anònims; els escrits dirigits a determinats organismes (Tribunal Constitucional, Consell General del Poder Judicial, Tribunal de Comptes, jutjats i tribunals; Corts Generals, assemblees legislatives de les comunitats autònomes; Defensor del Poble i Defensor del Menor; Registre Civil, Registre Mercantil i Registre de la Propietat; cambres agràries i de comerç; universitats no vinculades a l'Estat; col·legis professionals, o Societat Estatal de Correus i Telègrafs, S.A.); les al·legacions a la Junta Electoral; les sol·licituds d'inscripció al Registre Central d'Estrangers;  les sol·licituds de Tarjeta d'Identitat d'Estrangers (TIE); les sol·licituds de targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió, o les autoritzacions inicials de residència temporal i treball per compte d'altri (sí que s'hi poden recollir les renovacions d'aquestes autoritzacions).

.

.

Data darrera modificació:17 de novembre de 2015


© Ajuntament de Palma. Plaça de Cort, 1 . 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226